torsdag 26 mars 2009

Bra frågor och synpunkter på biblioteket

Idag mellan kl 12 och 13 startade jag upp "Träffa kommunstyrelsens ordförande" igen efter en tids uppehåll. Det gick av stapeln på centrumbiblioteket i Märsta. Glädjande nog var det många som ville lämna synpunkter och ställa frågor. Timmen gick snabbt!


På bilden visar en Paul Pålsson, märstabo sedan 37 år tillbaka, hur han tycker att kommunen ska ordna med trafiken på Aspvägen i Arenberga/Norrbacka. Jag är inte säker på att jag håller med om förslaget, men lovade att ta med det till Stadsbyggnadskontoret för att ta en närmare titt på det hela.

Efter "Träffa kommunstyrelsens ordförande satte jag mig i bilen för att åka till ett möte med styrelsen för Kommunförbundet i Stockholms län på Söder i Stockholm. Mötet började kl. 14.

0 kommentarer:


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and BMW Cars. Powered by Blogger