lördag 19 juni 2010

Mina gratualtioner och lyckönskningar till kronprinsessparet

På bilden gratulerar jag kronprinsessan till giftermålet och hälsar kronprinsessan och blivande prins Daniel välkomna till Sigtuna kommun när de helst önskar.

Igår hade jag äran att, för Sigtuna kommuns räkning, till kronprinsessan Victoria och herr Daniel Westling framföra gratulationer och lyckönskningar med anledning av det kungliga bröllopet. Jag passade på att hälsa dem välkomna till vår kommun och hoppas att få se dem på deras kungliga slott Rosersberg så ofta som möjligt.
Mottagningen hölls i Stockholms stadshus och värd var regeringen.
På bilden hälsar jag på statsministern och tackar för inbjudan till mottagningen för kronprinsessparet.

Fotograf: Pawel Flato

0 kommentarer:


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and BMW Cars. Powered by Blogger